Vraag & antwoord

U vindt hier een overzicht van antwoorden op vragen die ons regelmatig worden gesteld. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier

Ik wil een betalingsregeling aanvragen

Wij begrijpen dat het niet altijd lukt om het openstaande bedrag in één keer te betalen. Met onze regelingenlijn 088 - 267 00 60  kunt u eenvoudig een betalingsregeling met ons treffen. Daarnaast is het mogelijk om hier een terugbelverzoek achter te laten. Wij nemen dan binnen één werkdag contact met u op.

Ik ben het niet eens met de vordering

Wanneer u het niet eens bent met de brief of e-mail die u heeft ontvangen, dan kunt u via het contactformulier een bezwaar indienen. Het is voor ons belangrijk dat u duidelijk omschrijft waarom u het niet eens bent met de openstaande schuld.

Ik heb al betaald op (datum)

Wanneer u al een betaling heeft gedaan, dan verzoeken wij u om een kopie van uw bankafschrift toe te sturen via het contactformulier. Het is belangrijk dat de betalingsdatum, uw rekeningnummer, het rekeningnummer waarnaar u het heeft overgemaakt en het bedrag staan vermeld op het bankafschrift. 

De brief is niet voor mij bestemd

Heeft u een brief ontvangen die niet voor u is bestemd? Misschien dat de vorige bewoner nog staat ingeschreven op uw adres. Bij de gemeente kunt u dit laten controleren. Indien u op de hoogte bent van het juiste adres, dan ontvangen wij deze graag van u via het contactformulier

Ik heb een opzegging doorgegeven

Graag ontvangen wij binnen twee dagen een bewijs van opzegging via het contactformulier.

Ik wil een verhuizing doorgegeven

Graag ontvangen wij binnen twee dagen na uw verhuizing uw nieuwe adresgegevens via het contactformulier

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.