X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Hoe Bos Incasso een directe bijdrage levert aan de dienstverlening van 4Kids

4Kids is één van de grootste gastouderbureaus in Nederland. Als gastouderbureau bemiddel je tussen gastouder en ouder. Naast dat 4Kids betrokken is bij de uitvoering van wet en regelgeving, zorgt ze er ook voor dat de betaling van de ouder bij de gastouder terechtkomt. De financiële afdeling, het debiteurenbeheer van 4Kids en de samenwerking met Bos Incasso spelen daarbij een grote rol. Daarom spraken we met Ralph Markerink, sinds 2020 financieel manager bij 4Kids.

Gastouders hebben hart voor hun werk. Het welzijn en de opvang van de kinderen staat op de eerste plek. Tegelijkertijd is er ook het zakelijke aspect. De gastouder verzorgt de opvang en wil daar graag op tijd betaald voor krijgen. “De financiële dienstverlening is één van onze belangrijkste diensten naar de gastouder toe. We willen het werk zo goed mogelijk voor ze doen. Ze mogen er vanuit gaan dat we er alles aan doen om hun facturen betaald te krijgen. Daar zijn we heel scherp op. Als de betaling uitblijft, handelen we snel.” 4Kids neemt het ook op zich om de gastouder te helpen met het financieel sterk staan. Daar hoort ook een stukje ondersteuning en advisering bij: de financiële dienstverlening en het bijbrengen van kennis. Zo kan de gastouder zich volledig richten op de zorg voor de kinderen.

Geen zorgen voor de gastouder
Iedereen ontvangt zijn of haar salaris op het afgesproken moment, dat wil de gastouder ook. Dat ouders niet altijd direct de openstaande factuur betalen maakt het soms lastig. Dit komt steeds vaker voor, omdat het geld er gewoon niet is. De ouder krijgt de kinderopvangtoeslag en moet dan kiezen: kinderopvang, energierekening, boodschappen of huur. "Voor de gastouder is dat ook niet prettig. We proberen daarin te ondersteunen door in ons debiteurenbeheer veel contact te hebben met de ouder." Je wilt altijd de juiste mate van dienstverlening en kwaliteit leveren. Dan is een tijdige opvolging en continuïteit gewoon hartstikke belangrijk. Je wilt voorspelbaarheid." En dan is het belangrijk dat er een betrouwbaar incassotraject staat waar 4Kids op kan rekenen. "In de samenwerking met Bos Incasso is dat altijd zo geweest. Dat is positief voor ons en voor de gastouder.

De verwachtingen overtreffen
De samenwerking is volgens Ralph altijd op een hoog en prettig niveau. Het team van Bos Incasso handelt vragen en verzoeken van 4Kids snel af en kijkt altijd naar alle mogelijkheden. Daardoor ervaart 4Kids korte lijnen die leiden tot een snel en soepel incassoproces. “Het is precies wat we verwachten. Ook als het zover komt dat er een rechtszaak aan te pas komt. Hoe we ondersteund worden door een ervaren jurist, dat vind ik heel prettig. Dat heeft ook directe gevolgen voor de openstaande vordering bij de gastouders en dat straalt ook weer positief af op ons.

De afgelopen tijd werd 4Kids ook regelmatig positief verrast door de samenwerking: “Het is fijn als Bos Incasso informeert over items die opvallen. Dat dit uit jullie zelf komt, daar hou ik van. Een proactieve houding is een van de belangrijkste dingen. Je staat er niet zo bij stil, maar het is best prettig en gaaf als dat gebeurt. Dan overtref je toch een beetje de verwachtingen en doe je het heel goed in mijn beleving.” Onder een proactieve houding valt het stukje adviseren en een signaleringsfunctie. Bijvoorbeeld over de wetswijzigingen rondom de bestelknop en de ontwikkelingen rondom de toeslagenaffaire. “We hebben best wat bedrijfsrisico’s. Dit soort initiatieven zorgen er wel voor dat we de risico’s zo laag mogelijk houden. Door de consistente dienstverlening op een hoog niveau én een proactieve houding denk ik: ze doen echt de dingen op de goede manier. We zijn tevreden en zitten echt bij de juiste partij.

Wat vinden onze opdrachtgevers

Testimonials

Tandartspraktijk Twigt , Hoogeveen

"Prima. Altijd goede ervaringen gehad, dus contract op deze manier doorgezet. Duidelijke, heldere communicatie en snelle reactie via de mail."

Kabelnoord , Dokkum

"Leuk bedrijf, leuk contactpersoon en goed werk. Dus wat willen we nog meer. Een goede keuze waar we nog steeds achter staan en blij mee zijn."

Wijkom Bouw & Infra , Medemblik

"Duidelijke communicatie en een goed resultaat."

Fysiotherapie de ommelanden , Groningen

"Snel en duidelijk, dankzij de samenwerking hebben we een kortere debiteurenlijst :-). Wat mij betreft gaat het prima en gaan we gewoon zo verder.” "

Gino B.V. , Groningen

"Goed contact, prima portaal. Juiste product bij ons probleem voor de juiste prijs. Wij hoeven geen tijd meer te besteden aan het trachten deze facturen te incasseren."

Kemerink voet & beweging , Zwolle

"Vriendelijk geholpen. Korte lijnen, goede uitleg van de procedure als ik vragen heb."

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.