X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Nieuwe certificeringen: ISO 18295 & KSF-branchecertificaat

Februari 2022 - We hebben goed nieuws!

Als eerste incasso-organisatie zijn we gecertificeerd volgens de norm van ISO 18295. Deze certificering is speciaal bedoeld voor de klantenservice. Dagelijks is er contact tussen de debiteurklanten en onze medewerkers. Aangezien het onze ambitie is om ons klantcontact op het hoogst mogelijke niveau uit te voeren, hebben we ons laten certificeren naar deze norm. De standaard van deze certificering is klantgerichtheid, waarbij het gaat om het verhogen van de klantbeleving. Juist dít maakt dat deze certificering dus niet een boekwerk is van regeltjes. Het geeft richting aan wat er moet gebeuren om tot het excellente klantcontact te komen.

KSF-branchecertificaat
Tegelijkertijd hebben onze medewerkers het branchecertificaat van de Klantenservice Federatie behaald. Zij zijn extern getoetst op hun klantgericht-, oplossingsgericht- én deskundigheid. Hierdoor zijn zij nog beter in staat om een betaalafspraak aan te bieden die aansluit bij de (financiële) mogelijkheden van de debiteurklant.

En dát is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.