Betaalverzoek ontvangen

Betaalverzoek ontvangen

Ik heb een betaalverzoek ontvangen

Wanneer u een betaalverzoek van Bos Incasso ontvangt, betekent dit dat Bos Incasso een vordering tegen u in behandeling heeft gekregen van één van haar opdrachtgevers.

Wat moet u doen? 

Wanneer de factuur en/of de vordering bij u bekend is en u hebt inderdaad nog niet betaald, dient u het bedrag van het betaalverzoek per omgaande te voldoen.

U kunt kiezen uit onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Online betalen via iDeal
  • Via een overschrijving o.v.v. uw dossiernummer t.n.v. Bos Incasso B.V. op NL67ABNA0243055455 

U bent het niet eens met de vordering?

Wanneer u het niet eens bent met de vordering, kunt u via het contactformulier uw reactie kenbaar maken.

Wilt u een medewerker spreken?

Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 088 - 26 700 00 of stel uw vraag via het contactformulier.

U wilt een betalingsregeling treffen?

Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 088 - 26 700 00 of stel een regeling voor via het contactformulier.

U bent verhuisd of de ontvangen aanmaning is niet voor u bestemd.

Wanneer de aanmaning niet op het juiste adres is bezorgd of u wenst de correspondentie voortaan op uw nieuwe adres te ontvangen, verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken via ons contactformulier.