Betaalverzoek ontvangen

Betaalverzoek ontvangen

Ik heb een betaalverzoek ontvangen

Wanneer u een betaalverzoek van Bos Incasso ontvangt, betekent dit dat Bos Incasso een vordering tegen u in behandeling heeft gekregen van één van haar opdrachtgevers.

Wat moet u doen? 

Wanneer de factuur en/of de vordering bij u bekend is en u hebt inderdaad nog niet betaald, dient u het bedrag van het betaalverzoek per omgaande te voldoen.

U kunt kiezen uit onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Online betalen via iDeal
  • Via een overschrijving o.v.v. uw dossiernummer t.n.v. Bos Incasso B.V. op NL67ABNA0243055455 

U bent het niet eens met de vordering?

Wanneer u het niet eens bent met de vordering, kunt u via het contactformulier uw reactie kenbaar maken.

Wilt u een medewerker spreken?

Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 088 - 26 700 00 of stel uw vraag via het contactformulier.

U wilt een betalingsregeling treffen?

Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 088 - 26 700 00 of stel een regeling voor via het contactformulier.

U bent verhuisd of de ontvangen aanmaning is niet voor u bestemd.

Wanneer de aanmaning niet op het juiste adres is bezorgd of u wenst de correspondentie voortaan op uw nieuwe adres te ontvangen, verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken via ons contactformulier.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.