X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Vraag & antwoord

Algemeen

Waarom ontvang ik een brief of e-mail van Bos Incasso?

Bos Incasso is een incassobureau dat bedrijven en organisaties helpt bij het incasseren van onbetaalde facturen. Heeft u een brief of e-mail van ons ontvangen over een betaalachterstand? Dan heeft u waarschijnlijk een factuur van één van onze opdrachtgevers niet op tijd betaald.

Ik ben gedupeerde van de toeslagenaffaire. Wat kan ik doen?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op om aan te geven dat u tot de groep gedupeerden behoort. Dan houden we daar rekening mee in de behandeling van uw dossier(s).
Belangrijk is dat u ook de bevestigingsbrief van de Belastingdienst meestuurt. 

Waarom moet ik incassokosten betalen?

Onze opdrachtgever heeft ons ingeschakeld om de openstaande vordering te incasseren. Vanaf dat moment bent u ook incassokosten verschuldigd. De hoogte van de incassokosten is vastgelegd in de Wet Incassokosten.

Waarom moet ik ook rente betalen?

U heeft een factuur niet op tijd betaald. Over het openstaande bedrag moet u nu rente betalen. Het percentage van de rente is wettelijk vastgelegd en verandert regelmatig. Op de website van de Rijksoverheid ziet u het percentage van dit moment.

Ik ben mijn brief of e-mail kwijt. Kan ik een kopie ontvangen?

Ja, dat kan. Neem dan contact met ons op via 088 – 267 00 00 of vul het contactformulier in.

Ik ben het niet eens met de vordering. Wat kan ik doen?

U kunt uw bezwaar indienen via onze website. Het is belangrijk dat u duidelijk aangeeft waarom u het niet eens bent met de vordering. 

Hoe geef ik een adreswijziging door?

U kunt uw nieuwe adres doorgeven via 088 – 267 00 00 of geef het door via het contactformulier.

Ik ontvang brieven die niet voor mij bestemd zijn. Wat kan ik doen?

Dan kunt u hierover contact met ons opnemen via de chat op onze website of via 088 - 267 00 00.

Het kan zijn dat de vorige bewoner nog staat ingeschreven op uw adres. Controleer daarom bij de gemeente of deze persoon nog op dit adres staat ingeschreven. Hiermee voorkomt u ook dat andere organisaties bij u aankloppen.

Kan ik ook door jullie gebeld worden?

Ja, dat kan. Vul het contactformulier in en laat weten dat u door ons wil worden gebeld. We nemen dan spoedig contact met u op. 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.