Kwaliteit & beleid
U wilt samenwerken met een incassobureau dat staat voor kwaliteit en zekerheid. Dat begrijpen we. Daarom bieden we u een incassodienstverlening die voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
-
Stichting Beheer Derdengelden
Het doel van deze stichting is om de derdengelden veilig te stellen. Derdengelden zijn bedragen die we voor u hebben geïncasseerd en nog niet aan u zijn afgedragen. -
Incasso Keurmerk van de NVI (Geldig tot 7 januari 2024)
In dit keurmerk zijn de regels en normen voor Maatschappelijk Verantwoord Incasseren vastgelegd. Voor uw debiteurklanten geeft dit de zekerheid van een zorgvuldige en correcte benadering. En voor u de garantie dat u samenwerkt met een betrouwbaar incassobureau. Klik hier voor meer informatie over het Incasso Keurmerk van de NVI. -
Vergunning Autoriteit Financiële Markten (AFM)
De taak van de AFM is het houden van gedragstoezicht en ziet er op toe dat wij correct handelen en u en uw debiteurklanten van de juiste informatie voorzien. -
ISAE 3402 Type 2
Voor u betekent dit certificaat dat we alle uitbestede processen rondom risicomanagement, informatiebeveiliging en anti-fraude volledig onder controle hebben. -
ISO 9001
De internationaal geaccepteerde standaard voor Kwaliteitsmanagementsystemen. -
NEN-EN-ISO/IEC 27001
De internationaal geaccepteerde norm voor Informatiebeveiliging. -
ISO / IEC 27701:2019
De internationale privacy standaard ISO 27701 specificeert de eisen en geeft richtlijnen voor het opzetten, implementeren, onderhouden en continu verbeteren van een privacy-informatiemanagementsysteem (PIMS). ISO 27701 is een toevoeging op de eisen in ISO 27001. -
MVO ISO 26000
De internationale ISO-norm gericht op MVO. Bij iedere bedrijfskeuze maken we een afweging tussen de verschillende maatschappelijke en economische effecten op mens, milieu en maatschappij. Bekijk hier onze MVO-zelfverklaring. -
Het Schuldenknooppunt
Wij zijn aangesloten bij Het Schuldenknooppunt. Het Schuldenkooppunt stelt ons in staat om op een veilige, betrouwbare en transparante manier informatie uit te wisselen. Hiermee zijn we de verbindende schakel richting de schuldhulpverlenende instanties. Klik hier voor meer informatie over Het Schuldenknooppunt. -
ISO 18295
Deze certificering is speciaal bedoeld voor de klantenservice. Dagelijks is er contact tussen de debiteurklanten en onze medewerkers. Aangezien het onze ambitie is om ons klantcontact op het hoogst mogelijke niveau uit te voeren, hebben we ons laten certificeren naar deze norm. De standaard van deze certificering is klantgerichtheid, waarbij het gaat om het verhogen van de klantbeleving. Klik hier voor meer informatie over de Klantenservice Federatie.