X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Ondersteuning klantcontact

Goede telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor een goede klantbeleving. Zelf sta je liever ook niet minutenlang in de wachtrij. Goed bereikbaar zijn of zelf je klanten bellen kost tijd en mankracht. Daarom is het een verademing om je klantcontact volledig of gedeeltelijk uit te besteden. Ons team van professionals beschikt over de beste gesprekstechnieken, certificeringen en kennis om jouw klant snel én goed te helpen. En, of het nou gaat om inkomende of uitgaande telefoongesprekken: wij zorgen ervoor dat jouw klant het gesprek afsluit met een goed gevoel. Want, met goed klantcontact maak jij het verschil!

Hulp bij je klantcontact?

Heb je te weinig capaciteit om je klanten zelf te bellen? Laat onze specialisten voor jou bellen. Tijdelijk of structureel.

Beschrijving

Jouw partner in fantastisch klantcontact

Bos Customer Service – met meer dan 20 jaar ervaring – is een facilitair klantcontactcenter dat jou ondersteunt met inkomende en/of uitgaande klantgesprekken. Of het nou gaat om een éénmalige actie of een structurele ondersteuning: jij hebt met onze professionals jouw partner in klantcontact. 

Ons doel is een hoge klanttevredenheid. Daarom is ons klantcontactcenter gecertificeerd voor de ISO 18295-norm, dé kwaliteitsnorm voor klantenservice. Onze professionals beschikken over de meest actuele kennis en zijn gecertificeerd voor de vakbekwaamheid van de NVI, door de Klantenservice Federatie én het Keurmerk SVI. Hierdoor worden jouw klanten fantastisch te woord gestaan en geholpen met een passende oplossing. Dat wil jij toch ook?

Klaar om jouw klantcontact een boost te geven?

Met meer dan 20 jaar ervaring hebben wij alles in huis om jou te ontzorgen.

Klantenservice

Jouw klanten verdienen het beste contact. Of jouw klant nou een vraag over een product heeft of een betaalafspraak wil maken. We ondersteunen je graag door deze inkomende telefoongesprekken van je over te nemen. Dus geen chatbots of lange wachtrijen, maar een gesprek van mens tot mens.

Prevention calls

Heeft jouw klant een betaalachterstand? Dan is het belangrijk om snel én goed tot een oplossing te komen. Onze professionals staan klaar om je hierbij te ondersteunen. Uit jouw naam nemen we contact met de klant op en samen komen tot een passende betaalafspraak. Op deze manier voorkom je dat de factuur wordt overgedragen ter incasso en behoud je tevreden klanten. Het is een situatie waar iedereen beter van wordt.

Service calls

Of je nou de contactgegevens van je klanten wilt verrijken of benieuwd bent of jouw klant tevreden is met jouw product of dienst? Met onze service calls voeg je een extra laagje service toe aan je klantcontact, waardoor jouw klanttevredenheid snel naar een hoger niveau stijgt.

Keurmerken
en certificaten

Zo zorgen we voor fantastisch klantcontact

Bij ons staat fantastisch klantcontact voorop: we bieden een uitmuntend niveau van service en ondersteuning voor jouw klanten. Jouw klanten worden op een stressvrije manier benaderd met effectieve en vriendelijke communicatie. Altijd klant- en oplossingsgericht! Het resultaat? Een positieve impact op de klanttevredenheid, een sterke reputatie voor jouw merk en trouwe klanten.

Beschrijving

Veelgestelde vragen

Wat kun je verwachten?

Flexibel op- en afschalen | Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij bewegen met je mee.

100% klanttevredenheid | Jouw klanten hangen de telefoon altijd op met een goed gevoel.

Vast team van specialisten | Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

Slimme middelen | Door data en techniek slim te combineren vergroten we de kans dat we jouw klant daadwerkelijk aan de lijn krijgen. 

Waarom klantcontact uitbesteden?

Specialisme | Je wilt specifieke kennis en kunde in huis halen.

Kostenbesparing | Je wilt tijd en geld besparen met lagere loonkosten en minder overhead.

Flexibiliteit | Je wilt je klantenservice snel kunnen aanpassen aan veranderende marktomstandigheden.

Capaciteit | Je wilt je capaciteit aan kunnen passen aan een veranderende vraag, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het inhuren van personeel.

Kwaliteit | Je wilt de kwaliteit van je klantenservice verbeteren.

Wat levert het me op?

Excellent klantcontact heeft een positieve invloed op de klanttevredenheid en het merkimago. Dit leidt tot klantloyaliteit en aanbevelingen. Ook verhoogt het de kans op herhalingsverkoop en bevordert het de communicatie en het begrip tussen de klant en jouw bedrijf, waardoor eventuele problemen efficiënter opgelost kunnen worden.

8 tips voor een positieve klantbeleving.
Download de whitepaper!

Meer weten?

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

Meer weten?

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.