Over ons
Hospitality-dienstverlening voor resultaat én reputatie
Wij begrijpen dat een betaalachterstand of een incassoprocedure een ingrijpende gebeurtenis kan zijn. Daarom benaderen wij jouw klant op een begripvolle manier. Want we weten: je doet nét iets meer voor iemand die je aardig vindt.
In het contact met jouw klant streven we altijd naar de beste oplossing, maar we vinden het minstens zo belangrijk dat we jouw imago beschermen. Dit doen we door jouw klant persoonlijk te benaderen, initiatief te nemen om tot een (betaal)oplossing te komen en veroordelingen te voorkomen. Een betalingsachterstand kan namelijk iedereen overkomen.
Onze medewerkers zijn intrinsiek gemotiveerd om jouw klanten te helpen bij het vinden van een betaaloplossing en het voorkomen van toekomstige schulden. We zijn ervan overtuigd dat deze aanpak leidt tot een goede samenwerking, betere resultaten en het behoud van een positieve reputatie voor beide partijen.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.