X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Trainingen

Je wilt je klanten graag te woord staan, maar hoe doe je dit op een goede manier en houd je de controle in een gesprek? Onze trainingen helpen jou om het werk van jou en je team makkelijker én leuker te maken! Het resultaat: tevreden klanten én medewerkers.

Beschrijving

Training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren

Tijdens de training Sociaal Verantwoord Communiceren & Incasseren leer je verschillende vaardigheden en technieken om op een respectvolle, empathische en effectieve manier te communiceren met klanten. Ook leer je hoe schulden het gedrag van mensen beïnvloedt. Want pas als je dat begrijpt, kun je iemand op een respectvolle manier helpen naar een betaaloplossing.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.