Incasseren met zorg
Een kapotte wasmachine of onverwachte zorgkosten: het hoeft maar iets kleins te zijn en de maandlasten lopen op. Betaalachterstanden zijn vaak geen onwil, maar simpelweg geen overzicht of geen ruimte om direct te betalen. Toch lukt het ondanks je eigen inspanningen niet altijd om met de klant een oplossing te vinden. Het is logisch dat je dan behoefte hebt aan een incassopartner die verder kijkt dan de factuur alleen.
Voor ons gaat incasseren niet om druk zetten, maar om begrijpen wat mensen beweegt en hen helpen in beweging te komen. Soms betekent dat wat extra uitleg. Bijvoorbeeld omdat het voor de klant niet duidelijk is hoe het zit met een DBC, eigen bijdrage of onverzekerde zorgkosten. De andere keer helpen we een toerist of arbeidsmigrant met uitleg over de European Health Insurance Card.
Die menselijke aanpak voelt niet alleen beter, maar levert ook betere resultaten op.
Bereidheid om te betalen groeit wanneer mensen zich gezien en gehoord voelen. En daar profiteert iedereen van: jouw organisatie én de persoon aan de andere kant van de lijn.
Onze slogan is ‘naast elkaar’.
En dat is niet voor niets. Onze aanpak begint bij persoonlijke aandacht voor iedere klant. Want is iemand simpelweg een keer vergeten te betalen of is er meer aan de hand? Wij geloven dat incasseren begint bij contact maken. Niet met een standaardbrief, maar met een écht gesprek.
Onze medewerkers nemen de tijd om te luisteren zonder te verzachten waar het op staat. Met duidelijke afspraken, persoonlijke aandacht en verstand van zaken. Zo voorkomen we grotere problemen en zorgen we voor oplossingen die werken, voor jou én de klant.
Wat betekent dit voor jou?
Bos Incasso helpt je vooruit. Niet als afstandelijke partij, maar als directe en betrouwbare partner. Bij ons geen helpdesks of wirwar van namen: jij krijgt direct contact met vaste contactpersonen. Een vast team die jouw organisatie kent, proactief met je meedenkt en altijd bereikbaar is. En dat werkt wel zo prettig.
En via ons online klantportaal houd je realtime inzicht in elk dossier: van contactmomenten, getroffen regelingen en binnenkomende betalingen tot de succesratio. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.
"No-nonsense mentaliteit, met begrip voor de situatie voor de klant maar waarbij ze het doel van ons als opdrachtgever niet uit het oog verliezen. Het contact met de medewerkers van Bos Incasso is goed en ze zijn altijd zéér behulpzaam. Wij zien Bos Incasso als een verbindende partner tussen ons en onze klant."
Universitair Medisch Centrum Groningen
Wil je alles nog even rustig doorlezen?
HagaZiekenhuis , Zoetermeer
Goede services. Snelle reacties. Online portal overzichtelijk en snel uploaden van dossiers ook mogelijk.
Isis Kraamzorg, Heerenveen
Ik waardeer de korte lijntjes die ik met de medewerkers heb en kan altijd terecht met mijn vragen.
OLVG, Amsterdam
Ik ben erg tevreden over de communicatie met Bos Incasso.
UMCG, Groningen
Het contact met de medewerkers van Bos Incasso is goed en ze zijn altijd zéér behulpzaam. Wij zien Bos Incasso als een verbindende partner tussen ons, als opdrachtgever en onze klant.
Stichting Espria, Beilen
Ik geef onze samenwerking een 9; altijd snel antwoord en behulpzaam.
Gelre Ziekenhuizen, Apeldoorn
Het contact is goed en iedereen is altijd vriendelijk en bereidt om te helpen als er vragen zijn.
Maasstad Ziekenhuis, Rotterdam
Ik waardeer de persoonlijke benadering en vooral de korte, duidelijke en transparante communicatie.
Kraamzorg Groene Kruis, Groningen
De communicatie verloopt altijd soepel en duidelijk, er wordt goed geincasseerd en we krijgen er geen klachten over van onze klanten.
Antonius Zorggroep, Sneek
Makkelijk te benaderen, snelle respons, prettige samenwerking!
Martiniziekenhuis, Groningen
Fijn contact zowel telefonisch als via de mail. Altijd op de juiste manier worden geholpen.
Lentis, Zuidlaren
Er is een goede communicatie met Bos Incasso, de dossiers en vragen worden altijd snel opgepakt.
Meer zekerheid. Dat staat vast.
Met het Incasso Keurmerk van de NVI én het Keurmerk SVI ben jij verzekerd van dienstverlening die aan alle normen voldoet.
Bovendien zijn we in 2024 als eerste incassobureau in Nederland opgenomen in het Incassoregister van Justis. Dat we de eerste waren is zeker geen toeval: het onderstreept onze vooruitstrevende werkwijze en laat zien dat we werken volgens de hoogste standaarden.