X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Van Kampen Groep, Hoorn

In een wereld waar steeds meer processen geautomatiseerd worden en chatbots het werk overnemen, is het belang van persoonlijke klantenservice voor Van Kampen Groep (VKG) nog altijd groot. Roy, senior financieel medewerker bij VKG, benadrukt hoe Bos Incasso zich hierin onderscheidt. “Bij Bos Incasso draait het niet om automatische e-mails of geautomatiseerde berichten. Zij nemen echt de tijd om persoonlijk contact te hebben met de klanten van Van Kampen Groep. Dit maakt een wereld van verschil. Het zorgt voor betere communicatie, minder misverstanden en uiteindelijk voor een veel hogere klanttevredenheid.”

Wat Bos Incasso bijzonder maakt?
Wat mij betreft hun aanpak van kleinere vorderingen. Roy vertelt: “Kleine premies en lage bedragen kunnen snel onrendabel worden als je overgaat op een juridische procedure. Bos Incasso snapt dat. In plaats van meteen naar een deurwaarder te stappen, kijken ze eerst of er een andere oplossing mogelijk is. Ze hebben een duidelijke visie om klantcontact te behouden, zelfs als het gaat om kleine vorderingen. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij veel meer klanten konden behouden en niet onnodig klanten verloren.”

Verder gaan dan alleen incasseren 
Naast hun persoonlijke benadering en klantgerichte aanpak, biedt Bos Incasso ook veel extra’s. Roy geeft aan: “Wat ik echt waardeer, is dat Bos Incasso verder gaat dan alleen het incasseren. Ze hebben bijvoorbeeld kennissessies georganiseerd, waar we samen konden kijken naar best practices en nieuwe ontwikkelingen. Het is geweldig dat Bos Incasso zulke trainingen aanbiedt. Dit zorgt ervoor dat we niet alleen beter kunnen incasseren, maar dat we ook als organisatie groeien en ons verder kunnen ontwikkelen op het gebied van klantcontact en klantbeheer.”

Wat vinden onze opdrachtgevers

Testimonials

Tandartspraktijk Twigt, Hoogeveen

"Prima. Altijd goede ervaringen gehad, dus contract op deze manier doorgezet. Duidelijke, heldere communicatie en snelle reactie via de mail."

Kabelnoord, Dokkum

"Leuk bedrijf, leuk contactpersoon en goed werk. Dus wat willen we nog meer. Een goede keuze waar we nog steeds achter staan en blij mee zijn."

Wijkom Bouw & Infra, Medemblik

"Duidelijke communicatie en een goed resultaat."

Fysiotherapie de ommelanden, Groningen

"Snel en duidelijk, dankzij de samenwerking hebben we een kortere debiteurenlijst :-). Wat mij betreft gaat het prima en gaan we gewoon zo verder.” "

Gino B.V., Groningen

"Goed contact, prima portaal. Juiste product bij ons probleem voor de juiste prijs. Wij hoeven geen tijd meer te besteden aan het trachten deze facturen te incasseren."

Kemerink voet & beweging, Zwolle

"Vriendelijk geholpen. Korte lijnen, goede uitleg van de procedure als ik vragen heb."

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.